Pacijent umire od fentanilnih flastera



We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

Pacijent umire od prekomjerne doze fentanilnog flastera

Često su ovisnici koji koriste fentanil flastere za samo-lijekove kako bi zamijenili svoju ovisnost o drogama. Postoje i brojni izvještaji da su ljudi umrli nakon nepravilnog nanošenja fentanilnih flastera. U Bavarskoj je 46-godišnji poduzetnik iz Bremena umro od nuspojava bola. Pacijent na poziv je pacijentu propisao fentanil flaster protiv simptoma lumbaga. Prema trenutnim saznanjima, pacijent je umro od nedostatka kisika u mozgu nakon samo pet dana.

Fentanil je sintetski opioid i glavna komponenta flastera protiv bolova. U Njemačkoj aktivna supstanca potpada pod Zakon o narkoticima (BTM) i stoga je mogu propisati samo ljekari pod određenim zakonskim propisima.

Putnički preduzetnik G.T. (Izmijenjeno ime) bio je izlagač koji je posjetio sajam zabave u Riemu, Bavarska. Kada je pokušao da demontira kabinu, trpeo je veliku bol od ukočenog živca ili lumbaga. Jednom u hotelu pojačala se bol u leđima i pokreti su jedva bili mogući. Kad se bol pogoršala noću, muškarac je nazvao svoju ženu u Bremen. Pronašla je lokalnog ljekara koji je ušao u hotelsku sobu oko 3:00 ujutro. 56-godišnji ljekar ubrizgao je muškarcu morfij. Uz to, doktor je pacijentu koji se uopšte nije mogao pomaknuti dao lijekove protiv bolova kao što su tablete diazepam i oksikodon i fentanil flaster. Međutim, taj isti flaster, prema Zakonu o opojnim drogama, prema optužnici nije bio nužan. Pored toga, doziranje agensa u flasteru od 100 mikrograma na sat očigledno je bilo previsoko, tvrdio je tužilac.

Sutradan je zaposleni u hotelu pronašao preduzetnika gotovo beživog u hotelskom krevetu. Čovek je samo dahnuo za vazduhom, rekao je svedok u svom svedočenju. Pozvani ljekar hitne pomoći uspješno je pokrenuo reanimaciju i uspio je vratiti T. u život. Nakon toga T. je prevezen u kliniku Bogenhausen. Jednom tamo, liječnici su dijagnosticirali ozbiljna oštećenja mozga zbog nedostatka kisika. Muškarac je umro u bolnici nekoliko dana kasnije.

Prije nego je muškarac primljen u bolnicu, liječnik za hitne slučajeve uz konsultaciju s liječnikom hitne pomoći skinuo je flaster bola koji je još uvijek bio pričvršćen na pacijentovim leđima. Ali do tada je već bilo kasno. Aktivni sastojak fentanil je već ušao u organizam predoziranjem.

Na sudu je optuženi ljekar rekao da nije nanio flaster protiv bolova. Umjesto toga, rekao je pacijentu da flaster treba koristiti samo nakon savjetovanja. Iz tog razloga, dao je pacijentu svoj privatni telefonski broj. Čovjek se više nije javljao telefonom i očito je zakrpu stavio na sebe. Doktor nije znao da li muškarac ima i ranije oboljenja. Supruga je svjedočila da suprug ima vrtoglavicu samo ponekad.

Sud je smatrao dokazanim da je doktor na poziv „prekršio pravila medicinske umjetnosti“. Iz tog razloga sada mora platiti kaznu od 6.000 eura. Međutim, odobrenje se ne ukida. (sb)

Podaci o autoru i izvoru



Video: San Diego: Overdose Death 09272019


Prethodni Članak

Imuna obrana blokira rast raka

Sljedeći Članak

Praksa za naturopatiju i rehabilitaciju